Q/ Reklamationer

Når der laves så mange treatments, som der gør, så kan der desværre komme en enkelt reklamation.
Vi kan og må ikke blande os i en reklamation imellem en frisør og en slutbruger.
Det er der mange årsager til, bl.a. kender vi ikke historikken bag behandlingen, hvordan er behandlingen udført, har din frisør ikke ønsket at modtage undervisning. Er der ikke brugt de rigtige pleje-produkter af slutbrugeren, samt en mase andre forhold, som gør, at vi naturligvis ikke blander os.
Vi svarer dog rigtig gerne på fakta vedr. vores produkter, så som generel holdbarhed o.lign.
Du kan se alle de saloner, der enten er godkendt via test, eller har været på kursus i vores treatments ved at klikke her.
Så ønsker du at reklamere, så skal det gå igennem den udførende frisør, som så retter henvendelse til os, hvis han/hun har brug for vores input.

For at vi kan hjælpe med at behandle reklamationen, skal vi minimum have en gyldig kassebon, hvor det fremgår, at slutbrugeren har brugt vores plejeprodukter, samt dato for, hvornår behandlingen er lavet.